flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Анкетне опитування, як спосіб взаємодії із громадським суспільством.

25 лютого 2014, 10:02

 

Для покращення ефективності роботи суду, вивчення рівня довіри громадян, 07.02.2014 року в Ірпінському міському суді було проведено анкетування серед громадян та учасників судового процесу.

Анкетування є добровільним і слугує для опрацювання наданих рекомендацій та покращення надання судових послуг. Воно допоможе значно вплинути на організацію роботи працівників суду, усунути виявлені недоліки та визначити якість роботи суду.

         Всього в опитуванні взяло участь 16 громадян. Аналіз результатів показав наступні показники:

         По першому питанню анкети щодо оцінки відвідувачами зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо), були отримані наступні результати:

Незадовільно - 0

Задовільно - 4

Добре - 5

Відмінно - 6

Важко сказати–1

 

            По другому питанню анкети щодооцінки відвідувачами повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо), були отримані наступні результати:

Незадовільно - 0

Задовільно - 4

Добре - 8

Відмінно - 4

Важко сказати–0

 

         По третьому питанню анкети щодооцінки відвідувачами ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур  розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо), були отримані наступні результати:

Незадовільно - 1

Задовільно - 3

Добре - 7

Відмінно - 3

Важко сказати - 2

         По четвертому питанню анкети щодо коректного та ввічливого ставлення суддів до відвідувачів (сторін по справі) отримані наступні результати:

Незадовільно - 0

Задовільно - 2

Добре - 8

Відмінно - 5

Важко сказати–0

 

         По п’ятому питанню анкети щодо коректного та ввічливого ставлення працівників апарату до відвідувачів отримані наступні результати:

Незадовільно - 0

Задовільно - 1

Добре - 6

Відмінно - 9

Важко сказати–0

 

По шостому питанню анкети щодо незалежності та неупередженості суду при розгляді справи та забезпеченості справедливого судового розгляду отримані наступні результати:

Незадовільно - 2

Задовільно - 2

Добре - 3

Відмінно - 7

Важко сказати–2

 

         Аналізуючи результати анкетного опитування можна відзначити високий рівень хорошого ставлення апарату суду та суддів до відвідувачів (сторін по справі), повноти якості і доступності інформації для відвідувачів суду.

         Отримані результати опитування були обговорені на нараді з суддями та працівниками апарату суду, було звернено увагу на кожну думку окремо, що вплинуло на подальшу роботу суду для досягнення в майбутньому тільки високих показників.