Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
Для покращення ефективності роботи суду, вивчення рівня довіри громадян, 07.02.2014 року в Ірпінському міському суді було проведено анкетування серед громадян та учасників судового процесу.
Анкетування є добровільним і слугує для опрацювання наданих рекомендацій та покращення надання судових послуг. Воно допоможе значно вплинути на організацію роботи працівників суду, усунути виявлені недоліки та визначити якість роботи суду.
Всього в опитуванні взяло участь 16 громадян. Аналіз результатів показав наступні показники:
По першому питанню анкети щодо оцінки відвідувачами зручність умов перебування громадян в суді (достатність та зручність місць для очікування, оформлення документів, ознайомлення з матеріалами справи та підготовки до судового слухання; чистота та прибраність приміщень суду; можливість користування туалетами тощо), були отримані наступні результати:
Незадовільно - 0
Задовільно - 4
Добре - 5
Відмінно - 6
Важко сказати–1
По другому питанню анкети щодооцінки відвідувачами повноти, якості та доступності інформації для відвідувачів суду (наявність інформаційних стендів, зразків документів, порядку сплати судового збору; зрозумілість інформації щодо місця та часу проведення судових засідань; наявність інформації в Інтернеті тощо), були отримані наступні результати:
Незадовільно - 0
Задовільно - 4
Добре - 8
Відмінно - 4
Важко сказати–0
По третьому питанню анкети щодооцінки відвідувачами ефективність організації роботи суду (дотримання строків та процедур розгляду справ; вчасність, з урахуванням поштового перебігу, надіслання судом повідомлень про розгляд справ; обґрунтованість перенесення судових засідань; додержання графіків судових засідань щодо часу слухання справ тощо), були отримані наступні результати:
Незадовільно - 1
Задовільно - 3
Добре - 7
Відмінно - 3
Важко сказати - 2
По четвертому питанню анкети щодо коректного та ввічливого ставлення суддів до відвідувачів (сторін по справі) отримані наступні результати:
Незадовільно - 0
Задовільно - 2
Добре - 8
Відмінно - 5
Важко сказати–0
По п’ятому питанню анкети щодо коректного та ввічливого ставлення працівників апарату до відвідувачів отримані наступні результати:
Незадовільно - 0
Задовільно - 1
Добре - 6
Відмінно - 9
Важко сказати–0
По шостому питанню анкети щодо незалежності та неупередженості суду при розгляді справи та забезпеченості справедливого судового розгляду отримані наступні результати:
Незадовільно - 2
Задовільно - 2
Добре - 3
Відмінно - 7
Важко сказати–2
Аналізуючи результати анкетного опитування можна відзначити високий рівень хорошого ставлення апарату суду та суддів до відвідувачів (сторін по справі), повноти якості і доступності інформації для відвідувачів суду.
Отримані результати опитування були обговорені на нараді з суддями та працівниками апарату суду, було звернено увагу на кожну думку окремо, що вплинуло на подальшу роботу суду для досягнення в майбутньому тільки високих показників.