flag Судова влада України

Єдиний Контакт-центр судової влади України 0-800-501-492

Роз’яснення щодо змін до Порядку проведення конкурсу на державну службу

04 жовтня 2019, 11:20

До відома осіб, які бажають

взяти участь у конкурсі на

посаду державного службовця.

 

Ірпінський міський суд Київської області інформує, що 25.09.2019 Кабінетом Міністрів України прийнято постанову № 844 «Про внесення змін до Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби».

 

Зміни передбачають наступне:

  • Для участі у конкурсі на зайняття посади державного службовця особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає необхідну інформацію, а не перелік документів, як передбачалось раніше.
  • З 01.01.2020 особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає необхідну інформацію виключно в електронній формі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС.
  • В перехідний період з 25.09.2019 по 31.12.2019 необхідну інформацію можна подавати:

                    - в електронній формі;

                    - особисто конкурсній комісії;

                    - надсилати поштою.

Нормами Закону України «Про державну службу» (в новій редакції) від 25.09.2019 та постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби» (зі змінами) від 25.09.2019 чітко визначено, що особа, яка бажає взяти участь у конкурсі подає таку інформацію:

     1. заяву про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів щодо зайняття посади за визначеною формою (дод. 1);  

     2. резюме за визначеною формою (дод. 2), в якому обов’язково зазначається така інформація:

                   - прізвище, ім’я, по батькові кандидата;

                   - реквізити документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України;

                   - підтвердження наявності відповідного ступеня вищої освіти;

                   - підтвердження рівня вільного володіння державною мовою;

                   - відомості про стаж роботи, стаж державної служби (за наявності), досвід роботи на відповідних посадах;

     3. заяву, в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою ст. 1 Закону України «Про очищення влади», та надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону.

Звертаємо вашу увагу, що на електронні документи, які подаються для участі у конкурсі через Єдиний портал вакансій державної служби НАДС, кандидат повинен накладати електронний підпис.

Також зміни передбачають, що перед призначенням на посаду державної служби переможець конкурсу подає декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за минулий рік, якщо така декларація не подавалася раніше. Тож на момент подачі декларації потрібно володіти інформацією про склад сім’ї, отримані особисто та членами сім’ї доходи, наявне рухоме та нерухоме майно, цінні папери, нематеріальні активи та інше за звітний рік, що передує року, в якому подавалася заява на зайняття посади, станом на 31 грудня.